راهنمای خرید میز کارمندی

اندازه میز

راهنمای خرید میز کارمندی بیان می کند که بخش های مختلف شرکت به میزهای متفاوتی نیاز دارند. کسانی که کارهای مدیریتی و کاغذی سنگین دارند، نیاز به میزهای بزرگتر دارند، در حالی که کاربرانی که گاه به گاه کار کامپیوتری دارند و یا کسانی که عمدتا کارهای میدانی را انجام می دهند، می توانند میزهای کارمندی کوچکتری داشته باشند. به عنوان یک قاعده در راهنمای خرید میز کارمندی، بهتر است که کمی فضای کارکنان خود را بیش از حد تعیین کنید، این امر به شما کمک خواهد کرد که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و در صورت تغییر شرایط، ظرفیت بیشتری را برای کار داشته باشید.
فضای موجود در راهنمای خرید میز کارمندی اندازه و طرح دفتر شما تأثیر زیادی بر روی انواع میزهای کارمندی که برای کسب و کار شما مناسب است، خواهد داشت. در نهایت، این مسئله در مورد تعادل نیز صدق می کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که هر فردی به اندازه کافی میز و فضای ذخیره سازی برای کار موثر، در حالی که به حداقل رساندن فضای هدر رفته است. این به این معنی است که تقسیم فضای اداری و سرمایه گذاری در چندین نوع مختلف و اندازه میز، به منظور تامین تمامی نقش های مختلف کارکنان امری ضروری است. طبق راهنمای خرید میز کارمندی فضای موجود در این مهم امری ضروری است.


نوع کسب و کار شما

 انواع میز اداری و میزهای کارمندی در راهنمای خرید میز کارمندی تاثیر زیادی بر محیط کار دارند و شما می توانید از آنها برای تعریف نوع تجارت خود استفاده کنید. برای کسب و کارهای سنتی و حرفه ای با ادارات متعدد و دفاتر و یا اتاق های شخصی، داشتن انواع میزهای مختلف برای کارکنان امری اجتناب ناپذیر است. در دفاتر معاصر، خلاق و باز، سیستم های نیمکت مدولار می توانند کامل باشند. آنها به ویژه برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد فضاهایی برای کار گروهی انعطاف پذیر با مشارک بالا هستند، کار می کنند. میز اداری شرکت شما انعکاسی مستقیم در نوع کسب و کارتان است. هنگاماستفاده از راهنمای خرید میز کارمندی و انتخاب میزهای کارمندی مناسب، مهم است که طرح هایی را انتخاب کنید که با رنگ، سبک و برند شما مناسب است. با سبک های مدرن و مواد موجود برای مبلمان و لوازم جانبی در یک دفتر، راحت تر از همیشه، ایجاد یک احساس برای بازدید کنندگان و بهبود رضایت کارکنان مهم است

متریال

متریال میزهای کارمندی در مجموعه ای از متریال مختلف که در راهنمای خرید میز کارمندی عنوان شده، در رنگ ها و سبک های متناسب با هر کسب و کار است. آنها می توانند در متریال های چوبی، شیشه ای یا فلزی ساخته شوند. مدل هایی که با چوب طبیعی ساخته می شوند گران تر هستند، ولی زیبایی و دوام بالایی دارند. میزهای MDF در شکل های مختلف می توانند گزینه هایی با دوام و مقرون به صرفه باشند. میزهای شیشه ای می توانند سبکی مدرن را به فضای اداری بدهند.
رنگ در حالی که در راهنمای خرید میز کارمندی مهم است که مبلمان اداری مورد نظر خود را با نام تجاری خود انتخاب کنید، شواهد فراوانی وجود دارد که تزریق برخی رنگ های روشن به فضای کاری شما می تواند باعث افزایش قابل توجهی در هماهنگی و بهره وری در محل کار شود. انواع میز کارشناسی بینو BAYNO دارای مجموعه ای از میزهای با کیفیت بالا و با قیمت مناسب است که در رنگ های پر جنب و جوش متناسب با کسب و کار شما طراحی و ساخته می شوند.



چه ظاهری برای میز اداری مد نظر دارید؟

زمینه شرکت شما چگونه است؟ می خواهید میز اداری شما چه جنسی داشته باشد؟ چوبی، فلزی یا شیشه ای؟ اگر میز شما در جایی قرار میگیرد که رفت آمد زیاد است و برخورد با میز هم زیاد است، از میز شیشه ای استفاده نکنید. رنگی را انتخاب کنید که با کار و فضای اداری شما هماهنگی لازم را داشته باشد. چه قدر بودجه برای خرید میز اداری در نظر گرفته اید؟ آیا کافی خواهد بود؟
از قیمت های میز های اداری اطلاع پیدا کنید و مطابق با بودجه خود و معیارهای که برای انتخاب دارید بهترین و مناسب ترین میز را انتخاب کنید تا سرمایه گذاری خوبی برای شرکت خود ایجاد کنید. با پاسخ به این سوالات و سوالاتی که لازم است پاسخ دهید به نتیجه گیری خوبی خواهید رسید. سپس با چشمانی باز تر و آگاه تر قادر خواهید بود بهترین تصمیم را در انتخاب و خرید میز اداری مورد نظر خود بگیرید.

مشخصات اصلی

چه مقدار ملزومات لازم است روی میز قرار بگیرند؟

ملزومات شما مقداری از فضای میز را اشغال خواهند کرد و در نظر بگیرید که فضای جلوی فردی که از میز استفاده می کند باید به اندازه ای خالی باشد که در کارش اختلال بوجود نیاید و با آسودگی از آشفتگی، بتواند به کارآیی های مورد نظر برسد. البته اگر ملزومات شما زیاد است به این معنی نیست که میز شما نیز باید خیلی بزرگ باشد. شما هم چنین می توانید میزی انتخاب کنید که فضای ذخیره، مانند کشو و قفسه کافی داشته باشد. شما با پرونده ها و کاغذ ها سرکار دارید یا بیشتر کار شما با کامپیوتر است؟ اگر با پرونده های زیادی کار می کنید بهتر است جلوی میز شما باید به اندازه زیادی خالی باشد، حتی بهتر است میز شما کشویی جهت صفحه کلید کامپیوتر شما داشته باشد تا روی میز فضای بیشتری ایجاد شود.


آیا در اتاق شما مشتری نیز حضور پیدا می کند؟

حضور مشتری باعث می شود که شما روی ظاهر میزی که انتخاب می کنید بیشتر دقت کنید و جایی از میز که در دیده مشتری قرار می گیرد باید مرتب باشد و به آشفتگی در آن نباشد. دراین صورت میز باید جایی برای پنهان کردن کابل ها و سیم ها داشته باشد و چیدمان وسایل روی میز آراسته باشد. شما برای ذخیره لوازم تان احتیاج به کشو یا کمد پیدا می کنید؟ در این صورت سعی کنید میزی بخرید که کشوهای زیادی داشته باشد که به راحتی در دسترس باشند و به سهولت بتوان پرونده ها و کاغذها را سازماندهی کرد.چند نفر از این میز اداری استفاده خواهند کرد؟ اگر تعداد افرادی که از این میز استفاده می کنند بیشتر از یک نفر است، از میزهای کارگروهی استفاده کنید که برای استفاده از چند نفر طراحی شده اند.