خرید میز مدیریت یا اداری

راهنمای خرید میز اداری زمانی اهمیت پیدا میکند،که قصد خرید داشته باشید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده که قصد داشته اید که مبلما ن اداری خرید کنید اما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته اید و قبل از هر خرید اقدام به جمع آوری اطلاعات در این زمینه کرده اید. برخوردار بودن از یک راهنمای جامع میتواند کمک شایانی برای انتخاب و خرید میز اداری باشد. در زمان انتخاب و خرید میز اداری باید به این نکته توجه کرد که بدانیم که خواسته های ما چیست؟! و لازمه آن تهیه یک چک لیست است که نیاز ما چیست و انتظارمان از میز اداری چیست؟ میز اداری خود دارای زیر مجموعه های متعدد است که هر کدام از این میز های اداری مناسب یک فضا و برای پیش بردن کدام کارها است. در اینجا ما قصد داریم اطلاعاتی را که میتوتند برای شما کارگشا باشد بررسی کنیم.قبل از هر چیز بهتر است با انواع میز های اداری اشنا شویم:
میز مدیریت
میز کنفرانس
میز کارشناسی
میز کارمندی
میز کار گروهی


میز مدیریت

میز مدیریت را می توان مهم ترین لوازم یک شرکت و یا سازمان باشد.همانگونه که از نام آن مشخص است اتاق مدیریت قلب سازمان و شرکتها است و معمولا اتاق مدیریت محل تردد اشخاص تصمیم گیر و مهم است. همین مسئله خود باعث می شود در انتخاب تجهیزات اتاق مدیریت نهایت دقت به عمل آید.
معمولا میز مدیریت از لحاظ ابعاد بزرگتر و از لحاظ رنگ و مدل متفاوت تر از میزهای دیگر در سازمانه و شرکتهاست، و بیشتر سعی می شود رنگ و لعاب بهتری داشته باشد. علاوه بر ظاهر میز مدیریت یکی از مهم ترین مسایلی که باید مد نظر قرار بگیر بحث ارگونومی میز مدیریت است. به صورتی که باید به ابعاد و ارتفاع آن دقت شود که مناسب به سیستم بدنی شخص تعریف شود.

اندازه های میز مدیریت:

میز اتاق مدیریت

میز اتاق مدیریت بایستی نسبت به میز های دیگر از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد. معمولا بر روی میز مدیریتی یک سری لوازم بر روی آن قرار میگیرد که بزرک بودن میز مدیریت اهمیت پیدا میکند. این لوازم می تواند عبارت باشد از کامپیوتر یا لب تاب، پرچم شرکت یا سازمان،تقویم رو میزی، لوگو شرکت یا سازمان، بروشور، کارتابل،کاتالوگ و … که علاوه بر این موارد باید فضای خالی مناسبی برای انجام کارها و یا حتی پذیرایی از مدیریت وجود داشته باشد. به اندازه بزرگی میز مدیریت راحت تر می تواند به کارهایی دفتری خود رسیدگی کند.
ارتفاع میز مدیریت: ارتفاع میز مدیریت نه باید کوتاه باشد و نه بلند. و ارتفاع آن بایستی به صورتی باشد که تسلط مدیریت و راحتی ایشان در نظر گرفته شود.



میز کارمندی:

بیشترین افراد یک سازمان و شرکت معمولا کارمندان تشکیل میدهد و به همین دلیل در بسیاری از سازمانها امکان اینکه هر کارمند یک اتاق داشته باشد میسر نیست. به همین دلیل معمولا در هر اتاق تعدادی کارمند کار میکنند که بایستی در اتاق ها میزهایی متناسب با فضای موجود و نوع کارهای کارمندان در نظر گرفته شود. میز کارمندی معمولا از لحاظ اندازه جز کوچک ترین میز ها می باشد. فضای که باید میز کارمندی در آن قرار میگیرد بسیار در ابعاد و اندازه میز تاثیر گذار است. برای آنکه کوچک بودن میز اداری باعث به وجود آمدن مشکلات برای کارمند نشود بهتر است کمد و فایل هایی را برای قرار دار دادن لوازم و مدارک در نظر گرفته شود تا هم از سردرگمی و شلختگی میز و اتق کارمندی جلوگیری کرد.

میز کنفرانس:

میز کنفراس زیر مجموعه مبلمان اداری است . میز کنفرانس جزئ لوازمی است که برای هر شرکت و سازمان ضرورت دارد.زیرا در سازمانها و شرکتها مسلما جلسات متعددی برگزار میگردد. این برگزاری این جلسات نیازمند یک فضای مناسب برگزای کنفرانس است. میز کنفرانس همان گونه که از اسم آن مشخص است،در یک مکان مشخص و معین برای اموری که در ارتباط با جلسات کاری،مذاکره،گفتگو های کاری مورد استفاده قرار میگیرد. مهم ترین اجزائ تشکیل دهنده سالن کنفران،میز و صندلی کنفرانس می باشد،صندلی کنفرانسی مکمل میز کنفرانسی است. میز کنفرانسی علاوه بر اینکه بایستی هماهنگ با دکوراسیون اتاق کنفرانس باشد،باید حس راحتی و آرامش را نیز به شخص القا کند.


انواع میز کنفرانس:

 اگر شما به دنبال خرید یک میز اتاق کنفرانس هستیید،باید به نیازها و خواسته هایی که از میز و دارید توجه کنید. زیرا میز کنفرانس دارای طرح ها و مدلهای متنوعی است که هر کدام از انها میتواند مناسب یک فضا باشد. انواع میز کنفرانس و صندلی کنفرانس جزئ لاینفک سالن کنفرانس است که میتواند مدل های مختلفی است. میز کنفرانس ساده میز کنفرانس U شکل میز کنفرانس خطی میز کنفرانس پیشخوان دار میز کنفرانس بیضی میز کنفرانس گرد.
جنس میز کنفرانس:
راهنمای جامع خرید میز اداری میز کنفرانسی نیک نگاران میز کنفرانس معمولا با استفاده از MDF تولید میشود.با توجه به اینکه صفحه میز کنفرانس معمولا بزرگ است بایستی برای ساخت و تولید آن دقت شود. برای ساخت میز کنفرانس از ام دی اف ۱۶ میل،۲۵ میل و یا ۳۲ میل استفاده میشود.صفحه میز باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. صفحه میز کنفرانس میتواند به صورت یک تکه و برش CNC انجام شود و یا اگر میز کنفرانس بسیار بزرگ است متناسب با ابعاد میز برش خورده شود. بعضی دیگر از میز های کنفرانس به صورت دو نفره تولید میشود و این میزهای دو نفره را در کنار هم چینش میدهد و میز نهایی اماده می شود.